Garantie en retouren

Er kunnen meerdere redenen zijn dat je een product of de gehele bestelling wenst te retourneren. Voor iedere reden geldt een aparte retourprocedure. Om er voor te zorgen dat de retourzending zo goed en vlot mogelijk afgehandeld kan worden, hebben wij een retourformulier gemaakt, welke ingevuld dient te worden voordat je iets naar ons terug stuurt. Dit retourformulier wordt meegestuurd met de verzendbevestiging. Mocht je deze niet meer kunnen terugvinden kun je het formulier opnieuw opvragen via info@teamsupply.nl. Geef hierbij wel even het nummer van de desbetreffende bestelling door.

Na beoordeling en indien goedgekeurd zal Teamsupply ofwel de genoemde items opnieuw produceren, repareren of terugbetalen. Na goedkeuring van reparaties is de klant verantwoordelijk voor verzending naar Teamsupply. Teamsupply dekt de kosten voor het verzenden van de artikelen naar onze productie.

We accepteren GEEN retouren voor items die beschadigd zijn door slijtage, onjuiste zorg of andere problemen buiten het bereik van productiefouten.

Retourzendingen worden geaccepteerd tot (30) dertig dagen na ontvangst van de bestelling. Als u vragen hebt over het retourproces, neem dan contact op met onze klantenservice via +31(0)316-514011.

Gepersonaliseerde kleding

Naar specificaties gemaakte, en gepersonaliseerde kleding kunnen wij niet retour nemen. Indien de maat niet juist is, kunnen we in overleg met de vereniging kijken of we deze kunnen omruilen. Bij klachten is dit natuurlijk anders, we zullen dan de oorzaak van de klacht beoordelen en in overleg treden met de kledingleverancier over hoe dit op te lossen.

Terugbetaling

In zeldzame gevallen wordt een terugbetaling uitgevoerd; de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop werd gebruikt, wordt gecrediteerd voor het bedrag van het product, verminderd met de verzendkosten, belasting of betaalde rechten.